onsdag 26 februari 2014

Syreupptagningstest

Jag hade kunnat ta i lite till.... Att man alltid ska känna så! Igår gjorde jag ett syreupptagningstest för både löpning och cykling, löpning har jag gjort många gånger tidigare så där visste jag ungefär vad det var men oj så mycket jag har oroat mig för cykeltestet!

När det gör ont på cykel, då gör det ju så himla ont! Det  känns som musklerna ska lägga av vilken sekund som helst och man tillslut bara kommer att ligga där i en hög... Men det gick bra och efter testet kändes det som jag skulle klarat lite till... Fast värdena var bra sas det, de ska analyseras lite mer innan jag får se dem.

Det man dock direkt kunde se var det som jag nog egentligen redan visste om... Jag måste köra mer intervaller! Inspirerad till tusen är jag iaf! Återkommer med mer info när jag fått svaren från testet!

Vattengympan idag gick jättebra igen! Är jätteglad och jag fick beröm :) Körde några korta intervaller efter tips från sjukgymnast Elin och det uppskattades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar