torsdag 6 februari 2014

Endorfiner!!!

Kom hem från jobbet helt slut, slängde mig i soffan å somnade. Vaknade efter en halvtimme, lika trött men nu oxå med lite huvudvärk... Fick i mig nåt att äta men kände mig fortfarande lita seg, hamnade i soffan igen... Hade jag nu inte träffat två klubbkompisar i bassängen igår som jag sa att jag skulle komma på träningen i hallen idag till, ja då hade jag med största sannolikhet varit kvar i soffan, trött, less och med huvudvärk.

Nu sitter jag istället i soffan lycklig, nyduschad, sådär lagom trött och framförallt nöjd över ett väldigt bra pass! 

Det var intervaller som vanligt på torsdagar, denna gång i en stege 1-2-3-4-5-4-3-2-1 min, fram till 4an i nedstigningen 85% av max, sista 3 an 90%', 2an 95% å sista minuten max :) Jäkligt gött pass å jag är så himla nöjd att det kändes så himla bra!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar