lördag 22 februari 2014

Vikten av kompisar när det regnar

-jag kollade fb flera gånger i morse för å se om vi verkligen skulle springa i regnet, men ingen skrev något, typiskt... sa en av kompisarna när vi träffades i regnet nere på torget 8.30 i morse. 

Efter att ha sprungit i ett par minuter var vi dock rörande överens om att det trots regnet var härligt att komma ut och att ingen av oss skulle stuckit ut själva om vi inte bestämt tid innan. Så är det ofta för mig, jag har lätt att skippa en träning om jag inte bestämt med någon innan men har man bokat, ja då ska det mycket till om man inte snörar på sig skorna! 

Vi fick en fin löptur på ca 21 km, vi höll 5.30-tempo och det är egentligen lite för snabbt för mig om jag ska hålla A1 puls så det blir minst lika mycket i A2zon men det är ändå en seger för ca 1,5 år sen låg jag i mycket högre puls under de hastigheterna så det kryper nedåt! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar