fredag 5 juli 2013

Woho personbästa på milen!!!

Två gånger har jag slagit personbästa i år! Först i Mantorp och nu idag i Forshaga! Vi var några I2ingar som cyklade upp till Forshaga för att springa Festivalloppet ett millopp på en snabb bana. Det var en mycket trevlig tävling med nästan familjestämning över det hela. Vi blev bussade upp till Deje där starten gick, banan följde den gamla banvallen och var snabb och lättsprungen. Det kändes hyfsat redan från start och det som gjorde att det gick bra var att jag lyckades hålla ett jämnt tempo, inte som vanligt att jag springer för fort i början och sen tar slut... Kilometertiderna låg mellan 4.19 och 4.49.

Jag gick i mål på exakt 46 minuter! Vilket är personbästa med över minuten! :) Efter loppet cyklade vi hem igen, mina ben var rätt slitna om man säger så men det var nog bra för dem att röra på sig lite! Och vilken fin kväll sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar