torsdag 25 juli 2013

Semestertider

Nu har jag haft lite semester från bloggskrivandet med tränat desto mer :)

I söndags blev det ytterligare en långtur på racern, denna gång med sällskap av duktiga Lena, vi åkte ända upp till Uddeholm i tokmotvind! Sen blev det snabba banvallen på vägen tillbaka, tur banvallen finns i sådana lägen. Jag var riktigt trött innan vi vände!

Annars har det blivit intervaller både i löpning och på cykel, i löpning har jag svårt att springa fort fast hjärta/lungor jobbar för fullt. Borde fokusera mer på att bli snabb i löpningen men det blir lätt cykling då det är roligare....

Idag fick jag ett roligt paket på posten, hade beställt prylar till cykeln för att hotta upp den och få den mer triathlonlik. En ny sadel och tempopinnar till styret, satte på dem direkt och tog en tur för att känna in och OJ det gick fort! :) fast sadeln får jag nog pröva en del olika inställningar med innan den blir tiptopp. Nu fick jag stanna två gånger och ställa om den men den var inte hundra ändå...
Nystylad cykel, fast tempopinnarna syns visst inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar