tisdag 9 juli 2013

Orienteringsglädje


Mini 5dagars går av stapeln här i Karlstad just nu, första etappen var nu i kväll och jag var med! :)

Jag har inte orienterat på hur länge som helst, förutom Friska Karlstad och jag var lite orolig innan. Man får välja bana och jag ville springa lång men jag ville inte springa svårt, tyvärr är det en svår kombination verkade det som. Ettra kort och lätt eller oxå lång och svår. Så det blev svår eller ja iaf mellansvår för mig, 3,8 km, bana 4 hette den visst och det visade sig vara den mest populära banan. 

Jag är tokimponerad över mig själv! Jag hade förväntat mig sista plats och skallgångskedja men det flöt på riktigt bra och jag hade bara ett par missar plus ett antal tillfällen då jag inte riktigt visste vart jag var men det visade sig att jag var rätt ändå :)

Blev inspirerad och kommer att ställa upp i morgon oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar