måndag 30 maj 2011

Slätvattenspaddling

Var ner på kpk idag å paddlade, lånade en lagom stabil kajak så jag kunde paddla rätt avslappnat. Det gick bra tills det kom en båt förbi lite för fort och lämnade lite för stora svallvågor, då bidde det lite vingligt... Men jag höll mig på rätt köl iaf! Vi paddlade i 1.10 jag tyckte jag fick in en hyfsad teknik förutom dedär med att benen ska röra sig oxå. Man ska ju tydligen ta i med benen å det fick jag inte riktigt till, tror kanske att jag satt lite nära fotpinnen så jag inte riktigt kunde sträcka benet, jag vet inte. Sen kramphöll jag paddels så jag knappt kunde räta fingrarna på högerhanden när jag kom till bryggan :) Må nog försöka paddla lite mer plattvatten, men det är ju roligare att leka i forsen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar