fredag 6 maj 2011

Jag hitta tillbaka till startpunkten

första orienteringsförsöket på mycket länge är avklarat! Tog mountainbiken å cyklade längst klarälvsbanan till ulvsby där ok tyr höll träningsorientering. Karin mötte upp och vi körde mellanbanan tillsammans. Kände tryggast så, för mig alltså, Karin är ju duktig på det där! Vi körde varannan kontroll och jag är lite stolt över att jag hittade till mina med endast några småmissar. Eller en orienterare skulle säkert klassa det som stora missar men jag tycker de var små och jag är glad med det!

Men det där med att cykla skogscykel på väg, de vet jag inte om jag gör om igen, gick ju så nedrans sakta! Tro om jag skulle ta och byta till lite annorlunda däck?

Tyvärr vaknade jag med halsont i morse och missar därmed en massa roligt som pågår i helgen. Får ta mig en lugn promenad å ta några kontroller på Friska Karlstad istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar