onsdag 1 december 2010

smärre motivationsbrist

Borde ha tränat idag, men hade ingen riktig lust. Var på Sats och skaffade årskort, var lite sugen på att köra styrka men händerna håller inte för det just nu. Har inte tagit arcoxia på flera dagar. Vill att dr H ska få se mig i odrogat tillstånd i morgon. Tänkte ta en löptur på löpbandet, förstår egentligen inte varför man ska springa inomhus men det kändes lite lockande. Dock var jag tvungen att traska hem å äta först å med maten försvann motivationen lite.

Jag får ta nya tag efter i morgon, jag hoppas att jag kan få ny medicin, såhär dålig ska jag inte behöva vara när jag knaprar 8 metho i veckan. De senaste veckorna har jag varit lite som ett vrak. Trött å omotiverad till mest allt.

Drömde om läkarbesöket i natt, drömde att dr H inte var där å jag fick träffa nån annan som var helt oförstående över min aktivitetsnivå. Jag fick en spruta i en korridor med tokmycket folk å de sa åt mig att jogga kunde jag ju hålla på med men jag skulle hålla mig vid det. Bara det inte var en sanndröm! Min motivation är väldigt beroende av dr H:s förstående och nyfikenhet över vad jag hittat på för nya äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar