tisdag 21 december 2010

På väg mot karl alfreds styrka!

Har gymmat idag, första passet med nya vikterna det stämde bättre men jag fick lägga på lite, må nog öka nästa pass igen. Jag blir bara starkare och starkare! Det känns himla kul att det ger resultat! Axeln framförallt känns mycket stabilare!

Sprang sandgrundsrundan igår, på ungefär samma tid som sist. Andningen känns mycket strävare när jag springer jämfört när jag åker skidor. Jag har nog en mycket högre andningstakt när jag springer tror jag. Men mitt största problem nu är ändå hur jag ska lära mig att lyfta fötterna när jag springer och liksom få fram benen. Nu känns det som jag springer med benen under, bakom mig. Kan få till det snabbt och snyggt (som jag upplever snyggt iaf...) kortare sträckor men jag faller tillbaka nästan direkt. Det blir nåt att jobba på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar