tisdag 30 november 2010

Träningsvärk i vaderna!!

Har haft en liten motivationsdipp, vänster handled är helt kass. Så spökar höger långfinger lite, kan inte böja det men jag känner att jag inte har så mycket användning för det heller så det går. Är ca en månad sen jag fick kortisonspruta i handlederna, det hjälpte i höger men inte i vänster.

Men iaf i lördags kom jag igång lite med träningen igen. Kollade på damernas skidåkning, sprang sandgrundsrundan å kollade på herrarnas lopp. Jag sprang sakta men det var skönt att sticka ut å röra på sig i kylan!

Söndan var det två pass, först simning, tejpade handleden så hårt att jag knappt fick blod till handen men det gick jäkligt bra ändå och det vart ett lyckat pass. Sen mera skidåkning, jäkla kul att det går så bra för Rickardsson å alla de andra med för den delen. Skitbra kört! På kvällen körde jag ett intervall/spänstpass med triathlonklubben i wåxnäshallen. Det var första gången jag körde med dem men absolut inte den sista! Passet gav dessutom asträningsvärk i vaderna, shit alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar