torsdag 9 december 2010

Styrka å simning

Simmade efter jobbet igår, nu börjar jag komma in i det igen. Det tar ungefär tre pass att komma igång när man inte simmat på länge. Det var så himla skönt att inte känna av handleden! Tri-Johan var där å simmade oxå, han gav mig lite teknintips så nu går det ännu bättre till nästa gång :)

Var hos sjukgymnasten igår oxå, axeln är så mycket bättre nu! Fick en hel del nya övningar att köra, känner mig väldigt motiverad till det. Orkar inte med rehaben som det skulle ta efter en operation så jag hoppas jag slipper!

Idag har jag varit på sats å kört styrka så armarna skakar... Deras wellness system är ju helt guld! Så skönt att slippa tänka på vad man gör, bara gå till en maskin, ha i nyckeln, ställa in som den säger, köra, å gå till nästa maskin som den säger. Jag kommer att bli stark!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar