söndag 9 juni 2013

KM sprintdistans

Vi har haft KM i spritdistans i I2if, världens bästa klubb!

Simningen gick tungt för mig, jag stressade och flaxade och fäktade med armarna, fick knappt luft och bara stress, stress å stress... På halva andra varvet sa jag till mig till att skärpa till mig och lugnade ner mig lite och genast tog jag in på några. Jag vet ju att jag måste träna på simningen men det blir inte så... Får ta tag i det efter Vätternrundan helt enkelt!

Cyklingen gick ungefär som jag trott, jag kunde stå på och köra bra trots lite slitna ben efter de senaste dagarnas körning men det kändes bra och var roligt!

Löpningen gick lite över förväntan! Jag har inte sprungit just nåt på bra länge men lyckades ändå hålla klipp i löpningen hela banan och tom öka lite på slutet. Kul!

3a blev jag efter proffsiga och jätteduktiga Kathrin och Catarina!

Efter loppet blev det grillning med hela glada gänget! Är verkligen en trevlig klubb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar