lördag 23 mars 2013

Personbästa på milen!

Mantorp park, till vardags arena för STCC lopp, idag seedningslopp för Göteborgsvarvet. Efter 3 varv på en 3,333 km bana hade vi fått ihop årets första millopp och vilket lopp sen! Jag slog personbästa med tiden 47,35, Christian gjorde ett fint lopp, personbästa ? och Sofia gjorde sin första mil och därmed oxå personbästa! Riktigt nöjda var vi!

Jag gillade att springa ett varvlopp, det var lätt att lägga upp loppet när man visste banan och hur långt det var kvar. Det andra varvet var mitt saktaste men det skiljde inte jättemycket mellan varven och jag kände att jag kunde ligga på hela tiden! Jag är så jäkla nöjd!

Inte en endaste liten känning i knät heller! Trots att jag tog de tunna skorna! Det känns väldigt bra! Jag ordinerat mig själv dubbel dos Arcoxia i några dagar nu, har antagligen fått ner svullnaden tack vare det. Men nu får det bli några "vita dagar", oftast behöver jag inte äta det överhuvudtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar