torsdag 21 mars 2013

Löpning för att testa knät

Har varit lite deppig senaste veckorna pga att jag har haft känningar i mitt vänsterknä. Det gör egentligen inte ont men det känns och är lite svullet och varmt. Jag hoppas så himla mycket att det är nåt enkelt och inte att det är leden... Ska försöka pricka in sjukgymnastens telefontid imorgon! Har missat den två gånger i rad nu...

Jag brukar inte ha problem med lederna på vänster sida, så hoppas, hoppas hoppas att det inte är knäleden! Hoppas det bara är en överbelastning, kan ju vara troligt eftersom jag sprungit i hallen en del och dessutom med de tunna skorna. Ja så måste det vara!

Iaf så sprang jag 30 minuter i dag, lugnt å fint tempo, det är ljust när man kommer hem och man möter många som fått vårinspiration och är ute å kutar. Jag blir så glad av sånt! Är fortfarande en hel del snö i skogen så man får hålla sig till vägarna iaf om man inte har dubbade skor och är rädd att halka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar