söndag 29 januari 2012

Skidläger! :)

Har varit i Mattila sen i fredags på skidläger! En otroligt trevlig helg med trevliga människor och fina spår, lycka! Vi var 8 tappra skidåkare i en mysig liten stuga och vi hann med fyra pass innan vi åkte hem. På fredagen när vi kom upp körde jag och Karolin, 21 km i ett på sina ställen väldigt igenblåst spår, det gick tungt och jag kände av min axel. Bättre blev det på lördagen då vi körde 21:an hela gänget, spåren var mycket finare men man fick ändå kämpa för varje meter. Jag är inte van att köra så tunga spår som det är i Mattila, för min del har det mest varit stakning nu var det diagonalåkning så lungorna höll på att sprängas! Perfekt för mig! På eftermiddagen hittade jag mig en backe och körde 4 st 5minuters intervaller, jag behöver sånt men min sega kropp!

Finalpasset idag var oslagbart, solen orkade sig fram, det var lite kallare och spåren var gudomliga! Kroppen lite trött men det gjorde liksom inget, det var så otroligt fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar