lördag 23 november 2013

Första passet med rimfrost i håret!

Inför lördagens distanspass hade jag fått med en kollega så jag kunde inte gärna banga. Termometern stod på -5 men solen ville vara med oss och vi fick ett jättefint pass! Claes hade ett bra förslag på en runda ut mot Sörmon och över mot Skutberget och tillbaka, jag hade aldrig sprungit där förut och jag älskar ju att se ny ställen så det var toppen! Marken var hård och kylan bet i kinderna och det var ett av de bästa passen jag gjort på mycket länge!


Nöjda efter 2 timmars löpning!

När jag kollar på pulskurvan i datorn ser jag att det gått lite för fort för mig... Mesta delen ligger i A2 och det är vel det jag egentligen inte behöver träna... Å så sista två kilometrarana drogs tempot upp ordentligt och jag låg A3 puls! Men det kändes ändå bra och jag fick lugna ner pulsen lite under cykelturen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar