tisdag 29 oktober 2013

Muskelknutte

Jag håller på att bli en muskelknutte! Eller det håller jag inte alls men man kan ju önska iaf. Var på gymmet i söndags och körde ett långt seriöst pass med fokus på mage/rygg och axlar så igår hade jag go träningsvärk! Testade mitt nya rehabband för min upfuckade handled, det fungerade riktigt bra! Så bra att jag borde kunna släppa känslan av att jag är stark och inte behöver några hjälpmedel, detta gjorde ju att jag kunde göra en del övningar jag fuskar med annars...

Idag var det dags för gymmet igen, denna gång core-boll, bra pass med duktig och inspirerande instruktör men jag hade kanske önskat lite mer mage/rygg å lite mindre ben å sånt fast å andra sidan kanske det är mer mage om man lyckas spänna magen som man ska hela passet... Ska iaf försöka ta mig dit fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar