onsdag 14 december 2011

Återbesök 1 ICL

For till Örebro idag på eftermiddagen för att kolla att allt stod rätt till efter operationen. Det såg riktigt bra ut, min syn är nu 0.0 och 0.25 :) Jag har fortfarande två blödningar i varje öga, en ovanför iris och en nedanför. De som sitter nedanför har blivit mycket mindre sen igår och de ovanför vet jag inte om jag ser nån skillnad på. Iaf så skulle de vara borta efter högst två veckor. Sen har jag ibland som två liksom streck i nedkanten i synfältet, dessa berodde på att ögat bröt ljuset annorlunda iochmed öppningen ovanför iris. Hjärnan skulle koppla bort dessa efter ca en månad sa läkaren, hur det nu fungerar... Men de stör mig inte så mycket heller.

Annars ser jag hur bra som helst och har inte ont, har jobbat hela dagen idag framför datorn och märker ingen skillnad mot när jag hade linser. Jag är glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar