söndag 7 april 2013

Sista paset

När vi vaknade upp i morse låg marken vit och vi var lite nervösa att det inte skulle bli någon cykling när vi halkade ner mot frukost. Men solen sken och när vi gick tillbaka till stugan var snön nästan borta.

Jordan fick punka när vi gick ner till samlingen och vi höll nästan på att missa när grupperna som skulle köra långa rundan drog iväg. Vi fick åka som skållade råttor de första två kilometrarna för att komma ikapp de andra. När vi väl var i kapp blev det lugnare, nästan lite för lugnt för en Sara i form. Jag är rädd att jag kvaddade klungan några gånger när jag drog iväg för fort när det var min tur att köra först, benen ville så mycket! Dagen avslutades med ett backrace upp till toppstugan för lunch, eller race å race men jag körde race iaf. Kroppen ville bara bli slutkörd...

Större delen av Karlstadligan innan avresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar