onsdag 15 februari 2012

från sur å grinig till pigg å glad!

Tänk vad lite träning kan göra! Har haft väldigt mycket på jobbet senaste tiden och inte känt någon energi till träning. Idag var samma grej, kom hem vid 18 trött å seg och ville helst bara sätta mig i soffan och sura. Men så tänkte jag nej nu jäklar å snörade på mig löparskorna och drog ut, Johan hängde med på cykel. Å så skönt det var, å så roligt. 6 km senare klev en helt annan Sara in genom dörren än den som stack ut å sprang. Leende, svettig och pigg å glad!

1 kommentar:

  1. Träning är den bästa medicinen, man ångrar aldrig ett träningspass!
    Jag hittade dej via Reumatikerförbundets träningsblogg, där Elin, min sjukgymnast bloggar.
    Det är inspirerande att läsa din blogg. Jag är en 58-årig träningsfanatiker som hela mitt vuxna liv tränat regelbundet förutom vid lite besvärliga skov.
    Lycka till i Vasaloppen!

    SvaraRadera