måndag 21 mars 2016

Gympatime

Jag sa ju att förra terminen var min sista vattengympatermin men så fel jag hade, nu har jag 3 pass!

Så idag har jag kört 2 pass på kvällen, de hade haft problem med värmen i ena bassängen så vi fick köra på lite hårdare så deltagarna skulle hålla värmen :) annars är mina måndagspass mycket lugnare än onsdagspasset. Det gick jättebra tills en början men efter halva första passet så fick en av deltagarna axeln ur led, det hade tydligen hänt flera gånger förut men idag fick hon inte tillbaka den själv så jag fick ringa transporttjänst som skulle rulla bort henne till akuten, det tog över 30 minuter för dem att komma! Jättelänge tycker jag, vi är ju ändå i samma byggnad! Några av de andra deltagarna var iaf jättegulliga och tog hand om henne.

Nu sitter jag i soffan och äter gårdagens tårta, å med det vill jag ha sagt att min kostomläggning går skit... Mer om det i ett annat inlägg en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar