onsdag 29 januari 2014

Andra vattengympapasset :)

Andra passet gick såå mycket bättre!!! Tack för kommentarerna och tipsen! Det gick bättre idag mycket för att jag var lugnare själv, jag hade gjort det innan, kände mig säkrare och detta gjorde att jag kunde göra övningarna lugnt och fint, blev inte fullt lika "virrigt" som sist. Gick därifrån  med en helt annan känsla än jag hade förra gången! Det var såå roligt!

Sen finns det givetvis JÄTTEMYCKET att jobba på!!! Kontakt med deltagarna, pedagogiska förklaringar på övningarna, bra och roliga övningar, farten i övningarna, ja allt! Fortsättning följer kan man säga! Förra veckan kändes det inte alls roligt att fortsättning följer, nu känns det jätteroligt! :)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!! Ett hett tips är att själv dra på sig simkostym och i godan ro själv köra igenom sitt eget pass med musik och allt utan några deltagare på plats. Min erfarenhet är att man då får riktigt bra känsla för hastighet, övningsbyten, rörelsemotstånd osv. Väntar med spänning på fortsättningen :) /sjukgymnast elin

    SvaraRadera