söndag 5 augusti 2012

Tällberg halvmarathon

Sitter och kollar på damernas marathonlopp på OS och konstaterar att de springer liiite snabbare än jag gjorde på Tällberg halvmarathon igår. :)

Det var en mycket vacker men oxå mycket backig bana i Tällberg. Första kilometern var utför men sen började klättringen upp till 5 km, det var tungt men jag är ändå stolt att jag kunde springa hela backen upp! Sen blev det utförs och det är inte helt lätt att springa nerför heller, men då kunde man ju se ut över den vackra utsikten över siljan! En riktigt fin bana hade de fått till och det är ett lopp jag gärna springer igen! Jag kom in precis över 2 h, var tvungen att springa ut i skogen en sväng.... Kämpade som en tok sista 5 kilomterarna att komma in under två men är ändå nöjd! Jake sprang på 1,46.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar