måndag 3 oktober 2011

Sömn

Försökte hitta ett inlägg på hur många gånger man vänder sig i sömnen, men orkade inte surfa runt. Jag vänder mig nog ganska ofta tror jag, förutom nu, nu vänder jag mig aldrig. Ryggläge hela natten! Uppallad bland en massa kuddar sover jag och jag vill nog inte säga att jag sover så dåligt ändå. Men jag förbereder natten med de där små fina bruna kapslarna som innehåller morfin, jag klarar mig på dagen men på natten känns de bra att ha! Är nästan orolig att det känns för bra på dagen, har just inte alls ont å är livrädd att rusha fram för fort. Ska till sjukgymnast på onsdag, tills dess kör jag några enkla röra på armen övningar. Den enda gången jag får ta av mitellan är när jag tränar å det är så skönt att vara utan den i några minuter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar