söndag 11 september 2011

Vilse i pannkakan

Johan ska opereras på onsdag och vi tänkte vi skulle hinna med ett sista rullskidpass innan operationen. Tyvärr var det en massa saker som skulle göras innan vi kunde åka så inte förrns i skymningen kom vi iväg. En ny runda på 5 km var planen, Johan åkte åt ett håll och jag det andra, tanken var att vi skulle mötas när jag åkt ca 3 å han ca 2 men... Jag tog helt fel väg och det blev bara mörkare och mörkare, till slut när det var helt skumt kom jag ifatt Johan. Hur kunde jag komma ifatt honom, vi skulle ju mötas, var var vi egentligen? Vart var bilen? Vilket håll var rätt håll? Det visade sig att Johan åkt rät och jag fel. Vi kom således tillbaka samma väg som jag åkt ut, men jag kände inte igen mig förrns vi var nästan vid bilen:) Åj så gott vi skrattade i bilen hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar