torsdag 15 september 2011

Operationstid

Jag har fått tid för operation! Är glad att det blev så tidigt, var rädd för slutet av oktober å då hade Vasaloppet varit i farosonen. Nu blir det om två veckor, även om jag är glad att det är tidigt känns lite snart :s nervöst! Nu är frågan, ska jag våga ge mig ut på en sista forstur i helgen med risk att axeln hoppar ur led eller ska jag helt enkelt vänta tills nästa år med sånt. Då när axeln är frisk och aldrig (hoppas) mer kommer att gå ur led. Det smartaste känns ut att inte paddla, det roligaste att göra det :) Fast det kanske får en enkel lösning med att jag blir helt slut efter Tjurruset och inte tar mig ur sängen på söndag. :) Himla skönt att äntligen få den där axeln fixad iaf efter alla dessa år av luxationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar