onsdag 9 februari 2011

Vet du hur lätt det är att strunta i träningen när man inte bestämt nåt med nån!!!

Karins kommentar när jag bangade den planerade skidåkningen pga för mycket jobb förra lönekörningen. Å visst 17 har hon rätt! Det är väldigt lätt att bli sittandes i soffan! Jag frågade henne om hon hade lust att åka i morrn men hon kunde inte å nu tror jag inte att jag tar mig iväg utan det blir löpning eller gym istället...

Att sticka ut å springa är ju egentligen så lätt jämfört med att sticka ut å åka skidor fast jag tycker egentligen bättre om att åka skidor! Tror det har att göra med att jag är uppväxt me devisen att man inte ska åka bil till träning. Det är svårt när man vill åka skidor. Till helgen blir det Orsa Grönklitt Skimarathon, det blir nog den enda skidåkningen denna veckan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar