söndag 30 juli 2017

Paleokost

Nu har jag ätit enligt Paleo i snart en månad och jag känner skillnad! Handleden känns mycket bättre och bursiten i hälen lika så, det är så peppande!

Tidigare har jag haft svårt att tacka nej när det bjudits på gott men denna gång har det inte känts svårt alls. Det enda avsteget jag gjort är att jag tagit mjölk i kaffet de få gånger jag druckit kaffe plus en glass men from med i morgon är det slut med det med, nu ska jag gå all in Paleo. Ska helamma Nora en månad till och under den månaden blir det inga avsteg och blir det bättre i handleden av kosten så kör jag 3 månader till sen slutar jag amma och då får vi se om jag går på mediciner eller ej. Önskemålet från läkaren är nog fortfarande att jag ska sluta amma och medicinera men jag vill gärna ge henne 6 månader bröstmjölk för jag tror på det!

Jag är pepp iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar