onsdag 7 juni 2017

Min handled och jag

Min vänstra handled har varit katastrofdålig, min läkare (som jag för övrigt inte trivs med) sa att jag skulle sluta amma på direkten och börja med methotrexate. Nu är inte amning något jätteheligt för mig men Nora vägrar ta flaskan och det är ju så jäkla bekvämt att amma, man slipper ju planera något så tills hon är 6 månader skulle jag verkligen vilja fortsätta.

Jag har gripit lite efter halmstrån efter han sa så och hamnade tillslut hos en naprapat som är så himla duktig. 60 minuter hos honom och handleden känns som den gjorde för ett år sedan, men nu är det ett stort jobb att stärka upp den och få igång lite mer rörliget. Jag har ju istortsett inte använt den på ett helt år och det syns på musklerna i handryggen...

Jag ska försöka lägga in lite filmer på min träning och börja skriva lite för att hålla min motivation uppe! Nu jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar