tisdag 24 maj 2016

Mer mat än träning

De senaste dagarna har kretsat mer kring mat än träning för mig men vi hann ändå med en kort cykeltur på söndagen sambon och jag. Tog i allt jag orkade upp för en backe som är knappt en halvkilometer och det kändes kan jag berätta! Tur sambon låg en bit efter så han inte kunde göra ett ryck för jag hade inget, absolut inget att sätta emot! Musklerna försvann långt innan andningen...
Appropå muskler så råkade jag se mig själv i spegeln häromdagen, min rygg är verkligen helt utan muskler, skulderbladen har lixom inte en enda synlig muskel... :(
Mat då? Jodå det går ok. Till frukost äter jag soppa, denna vecka gjord på kycklingbuljong men kycklingen tog slut så det är mest grönsaker i soppan. Till mellanmål brukar det bli en grön drink, till lunch rester och till middag något lagat. Idag blev det dock världens slarvmiddag men snabbt gick det, kokade brysselkål och tog en tonfiskburk :) Igår däremot hamburgare med portabellosvamp istället för bröd å så guackamole och coleslow som tillbehör, otroligt gott!
Frukostsoppa
Hamburgare Paleo AIP style

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar