tisdag 27 maj 2014

Skov

Jag har ett skov... Så illa som det är nu brukar det inte vara eller har aldrig varit förut...

Jag har varit sjukt trött senaste tiden, särskillt på mornarna och i morse toppades det med värk i precis varenda led i hela kroppen känns det som. Johan å jag cyklade 85 km i går kväll å då kändes det bra men nu... Inte bra... Jobbigast är att sätta sig ner och så att gå, tålederna är svullna och så är jag även väldigt öm i hälarna å det har jag aldrig varit förut. 

Så det känns lite jobbigt just nu...

2 kommentarer:

  1. Halloj SS!
    Roligt att se ett inlägg ifrån dig igen även om ämnet inte är kul alls. Låter riktigt segt just nu men om det kan vara till någon hjälp så tänk på hur bra du mådde när du gjorde Iron (w)man förra året. Så kan du få må igen. Så bra vet du att du kan må. Håll i nu och kontakta din reumatolog, sjukgymnast och allt vad de heter så att du får hjälp tillbaka upp på racern igen. /Elin sjukgymnast

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!
    Är på bättringsvägen nu och ska förhoppningsvis cykla Siljan Runt i helgen :)
    Har förresten köpt ett par sånna där ultralöparskor med megasulor, återkommer med utvärdering så snart jag testat dem :)

    SvaraRadera