måndag 10 mars 2014

Det går bra nu

Det känns jäkligt bra för mig nu! Jag tränar mer strukturerat än jag brukar, har motivation och kroppen å lederna är på min sida. Det är så himla roligt!

Johan å jag har varit i långberget i helgen och åkt skidor, önskar jag hade lite foton från lördagen men det har jag inte. Det var hårda fina spår, klarblå himmel och en strålande sol! Vi körde 10an, jag i form av naturlig intervall med tvist, dvs järnet uppför backarna sen vända och köra en vända till uppför, allt för att vi skulle vara lite mer jämna. :) 

Jag hade lagt på klister på Johans skidor och för första gången någonsin tyckte han att han hade fäste. Själv körde jag med mina helruggade peltonen och kunde kötta allt jag hade uppför utan en tillstymmelse till bakhalt! Fast glidet kanske inte var det bästa... 

Två underbara skiddagar blev det iallafall! Förhoppningsvis inte säsongens sista! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar