tisdag 31 december 2013

Skidor, skidor bara skidor

Vilken underbar "semester" jag har haft! Mamma, pappa, syskon, älskade Näset, finaste Grönklitt och massa skidåkning! 

Det är helt otroligt att det kan vara helt bart nere i byn och så åker man upp för backen och så har man flera mil skidåkning! Spåren har varit ofantligt bra med tanke på vädret, konstsnöbanan är ju inte konstigt att den är bra men att det går att åka ett par mil på vägarna! Ja det är guldstjärna det! 

Idag blev det dock ingen skidåkning utan jag snörade på mig löparskorna istället och tog en lugn löptur på 11 km på mina gamla ridvägar, men hjälp vad stigarna har växt igen! Sprang tom lite vilse.... 

I morgon drar jag ner till Karlstad, jobbar 1,5 dagar sen blir det Maspalomas och cykling i 2 veckor! Whiihiii

Gott Nytt Träningsår önskar jag er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar