torsdag 1 augusti 2013

Ska vi äta ute i kväll?

En hel vasaloppsträcka har jag avverkat såhär på kvällskvisten! Ja inte på skidor såklart men på cykel! Hade planerat 6-7 mil men det kändes så bra så det blev lite längre!

Skyndade mig hem från jobbet, stekte pannkakor samtidigt som jag bytte om, gjorde en mix av pannkakor, kvarg och sylt i en påse, tog cykeln och drog iväg. Fokus på dagens pass var äta mat och att ligga så mycket som möjligt i tempobågen. Båda funkade hur bra som helst!

Min pannkaksröra var lättäten och god! Jag bet upp plastpåsen och sedan sög jag i mig pannkaksmixen, hade skurit pannkakan i bitar så det var lättätet och kvargen och sylten gjorde allt restauranggott! Så man kan säga att jag har ätit ute i kväll :)

Börjar få till sittställningen i tempoposition nu och det går riktigt fort! Hade en medelhastighet på strax över 30 km/h under mina 9 mil. Yiehaaa


Hann även med ett 20 min simpass på lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar