torsdag 16 juni 2011

Ångest

Jag bara leker nu för tiden, jag tappat träningen å gör bara sånt som är kul. I lördags tex åkte jag och lekte med forskajaken istället för att cykla sista långpasset som jag borde inför Vättern. Jag ligger på ca 85 mil nu med cykeln, jag hade tänkt 150, så knappt hälften. Men jag har roligt iaf och det är huvudsaken! Jag älskar ju paddlingen! Och det går ju inte att vara sämre förberedd än vad jag var inför fjolårets vätternrunda med knappa 10 mil innan och en lånad cykel. Det ska nog gå, fast nog undrar man lite hur det vore att nån gång göra något som man var förberedd inför...

Benny å Jan kommer iaf å hämtar mig med husbilen i morgon å så åker vi mot Motala! Kl 03.55 startar vi och nån gång efter 14 hoppas jag på att vara imål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar