lördag 19 mars 2011

Hovfjället!

I love Hovfjället, I love solen, I love nydragna breda fina manchesterspår, I love att åka klassiskt, idag älskar jag allt! Det var så fint att åka skidor idag!!!

Drog upp till Hovfjället, åkte en timme, la oss å solade och åt i ett par timmar å så åkte en timme till. Allt under en strålande sol som värmde och spred lycka! Våren är så himla fin! Testade mina nya helt vallningsfria skidor idag från Peltonen. Är inte helt nöjd... De gled knappt alls... Men vilket dunderfäste, kunde mata allt jag hade upp för backarna, så himla härligt! Andra varvet hade jag lite problem med att det frös i oxå, men värst var det obefintliga gliden men va 17 bekvämt är det och det är ju bara ett par "jag orkar inte valla med klister skidor". Så det får gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar