måndag 7 mars 2011

Energibrist

Är trött, så himla trött. Har inte känt såhär sen jag slutade med methotrexate... Åkte hem från jobbet idag för jag kunde inte hålla mig vaken. Det är jättestressigt på jobbet, har varit mycket på helgerna, plus att jag varit förkyld, plus att jag har semester snart. Så det är många bakomliggande faktorer. I går gick jag tex upp kl 4 för att skjutsa några kollegor till vasaloppet, sen serva dem hela dagen, å köra hela vägen hem. Det var kul men det sliter.

I morgon natt åker jag till Island! Har inte packat, har inte planerat, är inte klar med det jag måste på jobbet. Har liksom inte hunnit se fram emot resan alls.. Ska bli såå skönt att sätta sig på bussen i morrn natt. Å lämna allt bakom sig! Jobbtelefonen tappade jag på evertsbergssjöarna igår så jag behöver inte ens fundera på om den ska med. Nej nu blir det bara njutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar