torsdag 8 oktober 2015

Vattengympa sista terminen

Körde mina två vattengympapass i går och det är så roligt och jag får så mycket energi även om jag är så svett så jag nästan blötare än de som varit i vattnet!

Jag gillar mitt nya pass, det är tufft, hoppas inte för tufft men det är som deltagarna säger, det är ju lättare att ta det lugnt på ett hårt pass än tvärt om!

Tyvärr blir detta sista terminen jag har kvar mina pass, badhuset går baklänges och kommunen har beslutat sig för att ta ut en avgift på 1400 kronor per timme till reumatikerföreningen, detta plus deltagarnas inträdesavgift. Så för mina onsdagspass betalar föreningen 2800 kr plus min lön, helt galet! På sjukhuset får man träna gratis så de har beslutat att flytta mina pass dit men då var det bara söndagar som var tillgängliga och jag vill inte låsa upp mig en hel termin på söndagar. Så det känns jättetråkigt!

Men det är fortfarande två månader kvar av rolig bassängträning så jag fokuserar på det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar