torsdag 17 september 2015

Vattengympa

Igår körde jag säsongens första dubbelpass i vattengympa och det var så roligt att vara tillbaka! Deltagarna är så gulliga å de kämpar så bra!

Jag körde ju inget förra terminen så det var lite nervöst att komma tillbaka men jag tyckte det kändes bra och jag hoppas att deltagarna tyckte det oxå!

Jag är ju nästan totalt ointresserad av musik så att sätta ihop ett program är verkligen en utmaning! Övningarna känns lättare att sätta ihop :) men jag tror jag fick en bra kombo på övningar å musik så de flesta ska vara nöjda.

En grej att vara missnöjd över är dock att vi måste betala 60 kr/gång i entré till badhuset, förut har det varit gratis så det är lite synd... Hoppas det inte avskräcker deltagarna att vara med!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Kul att du är igång och leder vattengympan igen, säkert mkt uppskattat.

    SvaraRadera