söndag 2 november 2014

Cyklingsdrömmar

I fredags åkte jag min favoritcykelväg plus en väg som tidigare var grus men nu är asfalt, helt perfekt cykelrunda, jag vill cykla!!! Nu färdades jag med bil...

Min träning de senaste månaderna består av långa promenader med hunden, ett å annat simpass och nåt enstaka lugnt pass på trainern. Min mage har växt och tar i när jag trampar på cykeln, jag blir trött mycket snabbare och får endast mysträna. Fint det med :) Det enda som nästan går lite bätte är simningen, man flyter mycket bättre i vattnet med en luftkudde på magen... :) 

2 månader kvar nu sen är det till att se till å försöka komma tillbaka i ursprunglig form :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Oj vad kul att se ett inlägg igen, saknat det! Välkommen tillbaka ut i bloggrymden. /Elin sjukgymnast

    SvaraRadera
  2. Va kul att du skriver igen och om jag förstår det hela rätt så är det mer kul på gång. Härligt!

    SvaraRadera