onsdag 2 april 2014

Sopade vägar

Jag har haft lite internet och socialamedier förbud ett tag nu, det blev för mycket, ja inte själva bloggandet men just facebook å sånt så jag har kopplat ur ett tag men nu är jag tillbaka och med en mycket sundare inställning!

Gatorna är sopade och jag har tagit fram fincykeln, ren kärlek! Det är verkligen det bästa jag vet att få sticka ut och cykla! Man hinner så långt, får se så mycket, känna så många dofter och dessutom träffa trevliga människor! Johan har varit med på några turer oxå, jag imponeras lite över han faktiskt, i höstas orkade han knappt två mil och ville vända hela tiden, nu kör vi 5 mil utan att knappt bli svett. :)

Idag har det varit vattengympa igen, jag är trött när jag går dit och fylld av energi när jag går därifrån! Det är så roligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar